Alla inlägg den 27 november 2009

Av Ida - 27 november 2009 17:24

Nu (först?) kommer det fram att nötallergiker inte heller få vaccinera sej!? Skönt för mej, för nu kan varken jag Saga eller Alva ta spruta. Känns bra, slippa fundera mer. Man undra vad mer som ska komma fram med det här vaccinet *läskigt*


Sitter nu o laddar, lyssnar på Lasse här på datorn. Biljetterna sitter på kylskåpet o glänser 


  

Av Ida - 27 november 2009 08:50

Nu känns det mycket bättre! Jag ringde ju och hörde om dosen på penicilinet och då ringde läkaren från Vårdcentralen upp mej. Jag kunde visst, enligt huvudläkaren ta 2 tabletter 3 gånger om dagen ist. för 1 varje gång! Det gjorde susen. Dagis är stängt idag, men eftersom vi tidigare redan bestämt att det va Stefan som skulle va hemma från jobbet o jag jobba så är vi plötsligt hemma allihop. Läkarn sa att jag skulle va hemma veckan ut o det är nog klokt. Annars är man ju rätt bra på att gå tillbaka fast man kanske inte är helt 100.


Har haft ork att tagit fram alla ljusstakar och stjärnor här på morron. Gissa om barnen är lyriska. Alva näst intill galen när stora jullådan kom fram

Oroligt nog behövde jag bara byta lampa i Sagas ängel till hennes fönster.

Tomtar o jox få komma fram senare, men tjejerna va snabba å roffa åt sej sina nalle-julstrumpor!


Nu måste jag ha kaffe tror jag kanske man kan bli ännu mer som folk.

Åh det bästa med att varit sjuk då- Jag ha tydligen gått ner massa i vikt helt gratis!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards