Alla inlägg den 15 november 2009

Av Ida - 15 november 2009 14:27

Efter en skön natts sömn så känner jag mej piggelin idag! Va underbart att få somna om när jag vaknade av min automatiska väckarklocka inom mej, klockan 06.

Halv 9 vaknade vi och det gjorde nog susen för min förkylning oxå. Nu är jag bara snoris o hostis (Alla tro ju man ha svininfluensan bara man hostar känns det som...)


När vi hämtat våra små änglar (ja, dem är ju sånna jämt hos mormor och morfar förstås, vilket är bra iofs. =)

Så åkte jag o Sagan ner på stada och mötte upp Jossan o pojkarna och gick på Spöket laban bio Glad

Det var en förväntansfull Saga som för första gången satte sej i salongen med sina popcorn o sin festis vill jag lova! Hon gillade det o det var en lagom film på 44 minuter. Barnen hann liksom precis börja få lite kryp i benen.

Snart är det dax att sno ihop lite soppa här innan det är dax för gympa. Har en känsla av att det är en toktrött Saga som somnar på stört ikväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards