Alla inlägg den 3 november 2009

Av Ida - 3 november 2009 20:43

Ja, det är inte blogga 2 gånger om dan nu precis, mamma! Glad Jag ha jobbat å stått i idag med. Det är så kul att ha nått att pyssla med, göra nån nytta på annat ställe än hemma! Som sagt så har vi det vi gör där. Tänk att nå så läskigt som svininfluensan skulle ge mej ett jobb(!)

Åkte till o med buss imorse. Då Alva jäklats halva natta o varit vaken mellan typ 02 och 04:30 så sov hon då jag gick vilket kändes sååå konstigt. Ha ju aldrig hänt förut. Van att få snusa på mina sessor då dem vaknar. Men jag begav mej med raska steg till ett totalt öde Granloholm centrum runt 06:30, bussen kom strax där efter. Hyffsat skönt ändå, kliva på buss typ 2 minuter bortanför vår dörr hemma och kliva av typ 20 sekunder utanför dörrarna på sjukan! Kanon. Hem däremot var det skönt att hjärtana kom och hämtade mej, då vill man bara hem fort. Skönt att slippa sitta på buss som ska stanna på varje hållplats då. Om möjligheten finns att slippa förstås.


Nu ha jag haft en av mina bästa här på kvällskopp. Jossan kom o surrade lite med mej när Stefan är på knivkurs. Helt otroligt att Saga somna så fort fast vi fick sällis Glad

Imorrn kommer den andra av mina bästa hem- Johanna!! Som jag längtar efter er stumpan! Hoppas vi hinner ses nå på tor em. kanske?


Nej, nu - Desperate!


Kramis!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards