Alla inlägg den 4 november 2009

Av Ida - 4 november 2009 18:54

Vill tacka igen för alla nya grattis till jobbet- kommentarer. Det värmer! Fullt upp på jobbet idag igen *skönt* Glad

Handling på willys efteråt och sen ha vi bara varit. Barnen är så trötta efter långa dagar på dagis, så de stupar i säng! Dessvärre är nätterna värre än värst nu med Alva (som sagt, känns som jag bara mal på om det..) inatt fick jag o hjärtat 4 timmars sömn mellan 22 och 02, sen låg hon vaken o bara grina hos sej eller snodde runt, surrade och va allmänt rastlös i vår säng tills det va dax o kliva upp *suck* Det kändes på jobbet idag å, trodde jag skulle somna ett tag. Tur man ha roligt folk där att toka sej med och som får en att skratta så man är vaken!


I helgen var vi sugna på en middag med Johanna och Marcus ute på stada. Pratat om det ett tag att de skulle bli denna helg isf. Vi får se hur det blir, ha inte planerat nått mer kring det. Vet inte om mamms o papps är barnis sugna 2 helger i rad heller? Flört


Nä nu ska jag slänga mej på soffan och vänta på sköna, nä jag menar -arga- snickarn´! Tungan ute

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards