Alla inlägg den 28 september 2009

Av Ida - 28 september 2009 08:42

För er extra känsliga läsare som inte vill läsa om min jobbiga natt kan ju hoppa över detta inlägg..


Min mage har länge varit som ett litet mysterium. Man har trott att jag haft magkatarr, gallan, magsår mm. mm. men ingenting har hittats! (Jennie, du vet ju hur det är..) Speciellt ont har jag haft under mina graviditeter. Det drar åt som tusen knivar i övre delen av magen. Alltid då jag åt frukost när jag va med barn, men även mitt i nätterna. När jag väntade Alva fick jag ligga på toa en natt för jag hade så ont så jag spydde. Desamma inatt.. vaknade av magknipen och illamående kl. 02. (Och nej, jag är inte gravid =)

Tills jag fick så ont att det bara va o rusa och spy Rynkar på näsan Sen går det liksom över och idag är jag inge dålig.

Det är INTE magsjuka, så ni behöver inte oroa er!


Då jag sovit som en kratta i natt, vilket iofs. inte är nån ovanlighet- ska jag prova vila mej lite nu när jag har lämnat sessorna på dagis.

Så rolig var jag idag, inte så mycket mer att skriva just nu. Dagen har inga planer- mer än träning sen då.


Höres sen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards