Alla inlägg den 25 september 2009

Av Ida - 25 september 2009 15:37

Ja mina töser (iaf. Saga) ha varit klar att fara till mormor och morfar sen typ 7 imorse dem(!)

Saga ha packat ner både nödvändiga och mindre nödvändiga saker i sin väska hela dan. Nu går hon och säger att klockan är ju nere, vart är mormoooor? Jag går ner och väntar! *haha* Vi sa att båda visarna på klockan ska vara nere, DÅ kommer mormor.. Ska ju hinnas med middag här innan å!


Jossan kom på en morron kopp här o före det hade jag hunnit städa och tjejerna tagit ett mysigt morronbad!

När lillfisa hade sovit for vi till Johanna Thea och Maxmilian, fick gofika- som vanligt. Glad

Hämtade hjärtat och han rusade in på "vuxendricka-affären" Tungan ute handlade hem lite nödvändigheter för en mys kväll för oss själva här hemma!

Nu ska vi väl snart sno ihop middag (till girlsen iaf. vi köper nå hämtmat senare =)


Blomma 1 litenTrevlig helg på erBlomma 1 liten

 


Av Ida - 25 september 2009 08:30

Wohoooo- mot helgen! Dock började vi väl inte dan jättebra här, eller jo början va bra. Alva sov med oss från typ 04 när hon va ledsen igen *suck* älskar att vakna före henne o ligga och titta på henne när hon vaknar *kärlek*

Sagan ropade på mej 05:25 hon, så när jag kom in sitter hon i sängen och flinar "Visst är det idag jag ska sova hos mormor och morfar mamma?" "Jaaaa, men det är mitt i natten" viskar jag.. sen insåg jag att Bolibompa faktiskt just började, så okej, det fick väl va tid-att-kliva-upp då. Försökte slumra vidare en stund, men Saga kom in typ 100 gånger o frågade efter en Pippiskiva *gäsp*

Men så till det där att vi inte började dan bra. Hängde med när Stefan for på jobbet så vi kunde ha bilen. Kommer hem, ska ta ut barnen och inser att vi inte ha nån hemnyckel Skrikandes Bara att vända tillbaka till Birsta och Stadium, ringa på och skämmas *haha*

Men men nu är vi hemma igen och hoppas Jossan hinner med en kopp här innan hon ska börja jobba. Sen hoppas vi hinna träffa Johanna Thea och Mille också! Min mobil är så tyst när du inte ha pengar på din Johanna *hihi*


Nu ska jag kolla kontot om jag fått från fk. idag.. tveksamt då det är 27:e på söndag.. Obestämd



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards