Alla inlägg den 20 december 2009

Av Ida - 20 december 2009 19:59

Vi ha haft härligt middagssällskap här ikväll. Erica Niklas och Amilia kom efter Saga hade varit på gympa. Saga o Amilia bytte julklappar och Saga fick en jättefin sagobok, sån där hon själv var huvudpersonen   

Drack faktiskt ett halvt glas vin fast det är Söndag *haha* Ha varit sugen bra länge, synd man blev såå mätt att inget mer gick ner. Eller tur kanske- då man ska upp halv 6 i vanlig ordning!

På förmiddagen var vi och grattade pappsen som fyller år idag   våran julgran står ute i Klingsta oxå och väntar, ska ta hem den måndag eller tisdag, nu vill jag ha in den! *mys*

För övrigt är det ju ett grymt snöväder ute *Jippiii* Äntligen! Kan man leka ute på ett helt annat sätt.


Nu ska jag mysa ner i soffan, kanske med lite gottarester (å jo, jag somnade ju ifrån filmen igår   ...Tröttast i stan)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards