Alla inlägg den 7 december 2009

Av Ida - 7 december 2009 18:11

Inte för att det va nån hemlis, jag visste ju att Lasse är bäst o igår va inget undantag! Helt underbar spelning, som vanligt. Om man ska klaga på nått så blir det förbandet (som alltid är alldes för länge när man väntar på Lasse) Även kaoset som rådde då man skulle få ut jackorna när allt va slut. Tror de va 4 pers. som jobbade med att hämta ut dem och dem va nog segast i stan. Väntade säkert 20 minuter.

Man skulle nästan kunna tro att jag skrivit detta om kvällen, men undantag att vi stod och inte satt    


Dan på jobbet gick tokfort idag tyckte jag. Skönt!

*hahaha* Nu jagar Alva sin skugga på väggen här, går åt sidan o tittar på skuggan och försöker smyga ifrån den liksom. Sagan ser Bompa, Stefan är hon sin morfar och jag ska snart göra välling här.


Ting!


  
Hade ingen kamera med igår så bjuder på en gammal bild. Tonhallen är helt klart bättre än sporthallen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards