Alla inlägg den 10 december 2009

Av Ida - 10 december 2009 22:02

Känns just nu som jag har en miljon saker jag vill hinna med.

Vill hinna träffa mina kompisar mer, vill hinna vara med min familj o göra saker mer, vill hinna sitta vid datorn o bara tomsurfa mer, vill slippa känslan att när klockan närmar sej 22 måste vi snart göra kväll, helst redan innan. För jag vet att annars orkar jag inte med dagen efter då de är jobbiga nätter o tidiga mårnar.

Jag vill känna att ja kan sitta hos jossan eller Johanna och dricka kaffe hur länge som hlest utan känna stress inför att måsta komma i säng. Känna att jag o min kärlek kan sitta uppe halva nätterna o se på film, ha mys o bara vara. Utan att titta på klockan, komma på den där tröttheten..


Nu vaknade Alvan för mer välling.

Hörs imorrn! Ska ha mys med lucia på dagis på båda tjejernas avdelningar. Pappa ska vara med i år med, vilket betyder massvis för mej- Och tjejerna!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards