Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Kall morron!

Av Ida - 21 oktober 2009 09:29

*burr* -5 visade termometern på då vi traskade till dagis imorse. Bara att söka fram varmare vantar o vinterjackor till barnen först. Tycker det känns bäst att det finns kläder att välja på för fröknarna (pedagogerna.. jag vet =) då dem ska gå ut. Galonfleece, vanlig fleece + "överdragsjacka" eller vinterjacka? Är ju så upp o ner i vädret så man vet ju inte själv vad man ska ha på sej. Tog iaf. på mej min vinterjacka imorse för första gången. Nu vill jag ha snö så det blir lite ljust o mys! Glad


Det blev willyshandling, i vanlig ordning den 20:e igår. Annars inte så mycket. Vill träna men känner av halsen så det är väldigt onödigt.. tyvärr. Vill bara köra järnet nu!


Nu ska jag sätta mej o trixa med filmerna på barnen, va längesen jag la in alla nya klipp o redigerade!

Kan bara prata massa gott om videokamera! Ha varit guld värt nu när man har barn tycker jag. Fotografier i alla ära, men film är ju film. Man glömmer så fort hur liten dem var, hur dem såg ut när dem började äta, sitta och gå osv. Saga älskar att sitta och titta på de där gamla filmerna!

Så nu blir det "Studio 9" för hela slanten en stund.


 
 
Jennie & Grodan

Jennie & Grodan

21 oktober 2009 12:24

Jag undrar jag vart våra filmer fr Åre & förfester är nånstarns?? :D

http://jenniesvensson.blogg.se

 
Jennie & Grodan

Jennie & Grodan

21 oktober 2009 14:57

hahahahaha joooodu, nog fick du mig att skratta alltid :D hahaha

http://jenniesvensson.blogg.se

 
Nina

Nina

21 oktober 2009 18:37

Bokus har den vet jag. Annars har nog de flesta boksidor den. Ska vi beställa tillsammans? Är ju onödigt att betala 2 fraktavgifter. :-) 78 kr tror jag den kostade på bokus.

http://ninamy.blogspot.com

 
Pernilla

Pernilla

21 oktober 2009 19:02

Jag röstar också för snö :)
Kram

http://www.dablogg.se/polly

 
Ingen bild

mamms

21 oktober 2009 21:12

Dags att på med overaller nu...(sa den pedagogiska mormorn, hi,hi)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 12 december 2012 19:15

Lååångt mellan gångerna här. Vet liksom inte vartiden tar vägen.. Jobba, hämta barn, middag och natti natti. Helgerna springer ju förbi och just nu är tillvaron kanske lite extra mycket indelat i veckor för vår tid här- Vi väntar nämligen tillöknin...

Av Ida - 29 september 2012 19:30

Mina vänner- Lovade er ju fler bilder från bröllopet. Här kommer några              Finaste underbara ungar!          Alla bröder :)     Underbara familj!         Min galet snygga "Dressman" man                  Mi...

Av Ida - 22 juli 2012 14:02

Så var man då fru Hulinder   Det är svårt att beskriva den där Lördagen i ord. En av de lyckligaste dagarna i vårt liv, helt klart! Fjärilarna som infann sig i magen ska man inte tala om, när kyrkklockorna ringde innan dörrarna skulle öppnas i kyrkan...

Av Ida - 13 juni 2012 22:09

Insåg precis att jag inte bjudit er på min galna möhippa som mina underbara vänner bjöd mig på den 5 Maj! Jag misstänkte ingenting just den här morgonen, men jag hade ju fått ett brev på posten ett par veckor innan att det var dax att packa väskan-...

Av Ida - 13 maj 2012 17:02

Våra fina sessor har fyllt år! Vi, hela familjen fyller år inom loppet av 2 månader (!) Det är galet! Tänkte bjuppa på lite bilder på de finaste jag har        Sagas dag 22 April!       Såhär glad blir man när man ääntligen får Trassel-...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards