Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Ida - 10 oktober 2009 17:56

Härligt med helg. Vi hade det mysigt på berget på förmiddagen. Det var endast +4 grader i skuggan, men med massa kläder och en värmande sol så Glad

Efter det blev det Klingsta och vi skulle byta till vinterdäcken, men det visade sej att dem knappast va nåt ha, dåligt med dubb tydligen *suck* Hatar oanade stora utgifter. Som tur var skulle vi få köpa 4 st helt nya av en granne till mamma och pappa till kanonpris!


Nu har vi laddat upp med lite gotta för att ta igen de vi missade igår *haha*

Nu ska jag fortsätta tända alla ljus här och mysa ner med mina älsklingar till bompa. *Haha* Alva kom nu o sa "Juuuus aj aj, vaaaarmt!" och gör som när nån ska sova "sssch" med fingret över munnen. Tokan! Bra att hon lärt sej att det är aj aj med ljusen iaf.


Njut av en skön Lördagkväll!

Av Ida - 10 oktober 2009 08:33

Åh hur skönt kan det inte vara att få ligga i sängen till halv 8 en morron! Barnen lekte så bra efter att fått välling så vi kunde mysa kvar en stund o dem lekte så bra i vardagsrummet!

Vi ska upp på norra med Johanna Thea & Mille bara barnen har ätit lunch sen. Är kallt men säkert friskt ute tror jag, skönt med sol!


Det va så skönt att träna igår, även om det inte blev riktigt som jag brukar köra, va mycket folk o väntan på många maskiner. Kvällen blir inte heller som fredagskvällar brukar. Vi hade inge gotta alls Tungan ute nyttigt att ha en sån fredagkväll ibland oxå. Vi drack te o åt macka till idol och sen slocknade jag i soffan innan de va slut ändå.


Nej nu ska jag leta fram nå varmare utekläder åt barnen. Lämnade de mesta på dagis igår..

Ha en skön lördag. So long!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards