Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Ida - 25 oktober 2009 08:23

Jag ha verkligen haft en värdelös natt! Sover helt kasst när Stefan inte är hemma. Vaknar typ varje kvart och tittar på klockan. Han var hemma runt 03 och då hade jag varit in till Alva 3 gånger tror jag o till Saga som hade ont i munnen- 2 gånger. Hunnit hämta Alva till mej och lagt tillbaka henne i sin säng då hon bara bökar runt hos mej.

Så jag vet inte vem av oss som är tröttast idag, Stefan klev nyss upp, jag klev väl upp för 3 timmar sen, men jag är iaf. inte bakis *weehooo*


På schemat är det kalajs i Ljustorp hos Erica först, om hon oxå vaknat till liv när Alvis ska sova efter lunch. Glad

Saga ska på gympa med Stefan idag, mamma kommer och hämtar Alva, skjutsar mej till Johanna som har klädparty kl- 17! Ska bli såå najs att göra nånting iväg själv!


Jag o Lindis hade mys igår. Filmen kände jag igen och insåg rätt snart att jag faktiskt sett tidigare, "I hennes skor", men den är bra så det gjorde inget. Såg den, åt gotta och surrade massa. Strax efter 23 for hon hem och jag gjorde kväll.

Nu ska jag glo runt i era bloggar och sen börja leta fram kalaskläder till girlsen.


Skön Söndag på er!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards