Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

Grattis broder idag!

Av Ida - 13 oktober 2009 08:50

Idag fyller min bror Johan 29 år! Ett år till 30. Sjukt att alla börjar bli "gammal" man är ju närmare 30 själv än 20 liksom.. fast 30 är ju förstås inte gammalt, men ni förstår va jag menar Glad 

Har inga planer förutom åka till klingsta o gratta då, när dem är redo för oss, fullt upp där idag! Mamma slutar sent också och när man ha en gemensam present kan jag tycka att de är roligare att vara där samma tid. Men men få se hur det blir.


Sessorna är lämnade på dagis och det är sjukt va mycket som händer på ett år

  
Älsklingarna i Oktober ifjol


  
Ingen jättefin bild, men den visar iaf. att en massa sker under ett år!

Undra hur dem ser ut nästa år <3 Glad


Måste även i år försöka få till nån finare bild på dem ihop hade jag tänkt. Speciellt då det inte knäpps dagiskort nå mer. Det tycker jag är helt sjukt, Alva får liksom inte ett enda dagiskort hon. Är ju så kul att ha kvar den gruppbilden de tar oxå..


Nej nu ska jag försöka göra nån nytta!

 
 
Maria

Maria

13 oktober 2009 12:36

Stora tjejena blivit på ett år!

Men så trist! Tar de inte ens gruppfoto på ert dagis? Jag tycker det är jättetråkigt att de slutat med de enskilda bilderna på vårt, men som tur är tar vi gruppbilderna =)

http://novamaria.blogg.se

 
Jossan

Jossan

13 oktober 2009 12:38

Men varför har dom slutat med det?
Det lät ju jätte dumt!
Lilys dagis ska knäppa nu på Torsdag och på Pontus dagis knäpper dom nångång i november..

http://innebandyfrun.blogg.se

 
Nina

Nina

13 oktober 2009 14:03

VA?! Inga dagiskort??

http://ninamy.blogspot.com

 
Linda

Linda

13 oktober 2009 17:29

Vad fort tiden går, tänk att dina två är så pass "stora" nu...
kramis från mig å Siri

http://www.lindizzi.blogg.se

 
Sara

Sara

13 oktober 2009 19:23

Tycker det är trist med ställen som inte tar kort. Vi hade det på tapeten på jobbet vi också men det blev aldrig så som tur är, man vet jue själv hur roligt det är med kort på en själv sen man var liten och söt. :P

http://krysset.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 12 december 2012 19:15

Lååångt mellan gångerna här. Vet liksom inte vartiden tar vägen.. Jobba, hämta barn, middag och natti natti. Helgerna springer ju förbi och just nu är tillvaron kanske lite extra mycket indelat i veckor för vår tid här- Vi väntar nämligen tillöknin...

Av Ida - 29 september 2012 19:30

Mina vänner- Lovade er ju fler bilder från bröllopet. Här kommer några              Finaste underbara ungar!          Alla bröder :)     Underbara familj!         Min galet snygga "Dressman" man                  Mi...

Av Ida - 22 juli 2012 14:02

Så var man då fru Hulinder   Det är svårt att beskriva den där Lördagen i ord. En av de lyckligaste dagarna i vårt liv, helt klart! Fjärilarna som infann sig i magen ska man inte tala om, när kyrkklockorna ringde innan dörrarna skulle öppnas i kyrkan...

Av Ida - 13 juni 2012 22:09

Insåg precis att jag inte bjudit er på min galna möhippa som mina underbara vänner bjöd mig på den 5 Maj! Jag misstänkte ingenting just den här morgonen, men jag hade ju fått ett brev på posten ett par veckor innan att det var dax att packa väskan-...

Av Ida - 13 maj 2012 17:02

Våra fina sessor har fyllt år! Vi, hela familjen fyller år inom loppet av 2 månader (!) Det är galet! Tänkte bjuppa på lite bilder på de finaste jag har        Sagas dag 22 April!       Såhär glad blir man när man ääntligen får Trassel-...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards