Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

Härligt väder och handling

Av Ida - 23 juni 2009 18:52

Idag är det vaaarmt! Fortfarande 24 grader ute nu :)

Imorrn blir det Klingstatjärn. Har laddat upp med lite gotta- melon o grejer till dess. Började förmiddagen med en kopp på höjden i Klingsta. Hos svägerskan. Alvan tvärslocknade på väg dit o sov vidare i vagnen. Va konstigt det kan kännas att vara "barnlös" hos nån :)

Efter en mysig stund i solen så var det dax att dra hemmåt Malmövägen och hämta Sagis från dagis.

Willys väntade på eftermiddagen när stefan slutat. Tycker inte vi gör annat än att handla mat ibland(!) Ändå kan man komma hem o undra vad man ska äta till middag liksom, nån som känner igen det?


Bjuppar på en bild på en nöjd Saga med sommarens nya badkläder och en sötpropp som så ofta lägger sej och softar på golvet :D



 
 
Ingen bild

Anna K

23 juni 2009 19:32

Jag känner igen mig. Vi handlar varannan dag, jag skojjar inte. Försöker skriva matlista för en vecka i taget men så glömmer man alltid nått och brödet, yoghurten och mjölken tar slut fortare än man tror - jämt!

 
Nina

Nina

23 juni 2009 22:09

Haha, vilken härlig bild på Alva! Underbar - blivande studentplakat eller?! :-)

http://ninamy.blogspot.com

 
Jennie

Jennie

24 juni 2009 09:09

Sv: Hahaha, ja han stod och svor när han monterade ihop den kvällen innan, när hon skulle få provsitta hade hon slocknat i soffan och då blev han som ett barn.... men väck hon då, hon måste prova. Vi väntade till dagen efter och det första thomas gör när hon slår upp sina blå är att sätta henne i gåstolen, haha, måttligt road på morgonkvisten

Och du, jag tycker jag handlar varje dag!

http://jenniesvensson.blogg.se

 
Ingen bild

mormor

24 juni 2009 11:07

Gu´vilka söta bilder, å vilken fin baddräkt snuttan fått :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 12 december 2012 19:15

Lååångt mellan gångerna här. Vet liksom inte vartiden tar vägen.. Jobba, hämta barn, middag och natti natti. Helgerna springer ju förbi och just nu är tillvaron kanske lite extra mycket indelat i veckor för vår tid här- Vi väntar nämligen tillöknin...

Av Ida - 29 september 2012 19:30

Mina vänner- Lovade er ju fler bilder från bröllopet. Här kommer några              Finaste underbara ungar!          Alla bröder :)     Underbara familj!         Min galet snygga "Dressman" man                  Mi...

Av Ida - 22 juli 2012 14:02

Så var man då fru Hulinder   Det är svårt att beskriva den där Lördagen i ord. En av de lyckligaste dagarna i vårt liv, helt klart! Fjärilarna som infann sig i magen ska man inte tala om, när kyrkklockorna ringde innan dörrarna skulle öppnas i kyrkan...

Av Ida - 13 juni 2012 22:09

Insåg precis att jag inte bjudit er på min galna möhippa som mina underbara vänner bjöd mig på den 5 Maj! Jag misstänkte ingenting just den här morgonen, men jag hade ju fått ett brev på posten ett par veckor innan att det var dax att packa väskan-...

Av Ida - 13 maj 2012 17:02

Våra fina sessor har fyllt år! Vi, hela familjen fyller år inom loppet av 2 månader (!) Det är galet! Tänkte bjuppa på lite bilder på de finaste jag har        Sagas dag 22 April!       Såhär glad blir man när man ääntligen får Trassel-...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards