Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Ida - 22 juni 2009 19:58

Åh va sur jag kan bli på vår dator! Hänger sej när man minst vill det.

Hade skrivit klart här precis o skulle lägga in korten, så sket det sej..

iaf. dan började ju med kanonväder. Jag o girlsen va ute efter dagis fram till att Alva skulle äta lunch. Sen sov hon och Saga somnade på soffan- Jippi- En chans för mej att få stänga ögonen en stund också! Välbehövligt!

Det blev dock ingen längre stund, för jag vaknade av att det typ small ute. Det hade börjat TOK regna *suck*

När Stefan kom hem for vi ut till mamma och pappa en sväng. Solen hade tittat fram i stan igen, men då kom regnet till Klingsta istället :/

Tjejerna hann gunga lite iaf. Det är så underbart att se de 2 tillsammans nu.

Saga gungade på Alva, o hon skrattade och sa "uung uuung, uung uuung!" hela tiden :) Sötrumpor! Är kul att se vilket stort utbud de har av varann, den starka syskonkärleken- livslånga relationen som bara växer 

När vi var hos mamma och pappa fick vi även låna mammas bil, som hon tydligen inte behövde nu när hon har semester den här veckan. Kanon det, så kan jag o tjejerna hitt på nått då Stefan är på jobbet med bilen.
* T A C K ! *


Nu ska vi se om jag lyckas bättre o lägga in det här inlägget.

Lägger in nå kort från ifjol vid den här tiden idag igen. Bilden på Saga med gitarren tycker jag är så klockren, blivande Winnerbäck :D
 (tycker det ser såå konstigt ut att se bilder på henne med nappen i mun nu, känns som 100 år sen hon hade den)
Jag älskar att kolla runt i bloggar med mycket bilder, så jag hoppas att även ni gillar det med min :)




Av Ida - 22 juni 2009 08:49

Åh va härligt det är på morron att gå till dagis när solen skiner o värmen är lagom! Det är så skönt när det ännu är sådär lagom sånna här dar man känner att det kan komma att bli hur varmt som helst!

Sen att jag hade en måndags-sur Saga som grinade hela vägen dit va en annan femma.. Skulle först åka ståbräda, sen var det fel, så då skulle hon gå- men så blev det fel också *gaaaah* Sånna gånger man säger "Nä men hejdå då!" Och börjar gå så vet man att hon är med iaf. :)


På onsdag hade jag en tanke att man kanske skulle ta sej ner till Klingstatjärn. Stefan slutar tidigt så det vore perfekt. Även om det inte är nån badtemp. i vattnet just, så är det ju underbart att vara där, sola o fika, bada fötterna :)
Skulle ju va kanonväder hela veckan *weeehooo*


Nej dax att kanske köra igång en maskin tvätt då. Ständiga morrongörat.

Höres säkert mer idag :)




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards