Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Ida - 29 juni 2009 18:32

Gokväller!

Är så glad för mitt efterlängtade halsband kom idag med posten. Ha länge varit sugen på ett namnhalsband som detta med mina småhjärtans namn. Men de jag ha tittat på ha ju kostat över tusenlappen vilket jag tycker är galet för ett halsband(!) Men så ramlade jag då in på Miss C:s sida och hon började tillverka dessa- Underbart vackra smycken o detta precis efter mitt önskemål *gladast* Lägger in en bild! :)


En ny sak för mej idag å. Jag fick post direkt i handen. Ett postbud kom och ringde på dörren efter att vanliga posten kommit i lådan. Sååå många kort hade jag beställt från www.photobox.com *oj oj* Fick inte plats i lådan. Men jag prioriterar verkligen att ha korten i album o även då som sagt i 3 kopior- till tjejerna o ett album till "oss" haha, jag vet- sjukt. Men va ska Stefan och jag annars öppna och minnas i då tjejerna tar sina bilder och flyttar hemifrån?

Tror knappast man vill sitta vid datorn o titta på korten.


För övrigt blev det ingen matbit och biodejt för mej och kussen ikväll. Filmen vi ville se gick inte idag (men alla andra dar) *skummt* så det får bli på nästa måndag.


Kom på att jag nästan bara lagt in bilder på tjejerna här i bloggen, såklart för att dem är mitt liv och min vardag just nu. Men nu kommer alltså bild på mitt halsband också, o en på vårt sovrum som vi gjorde om för lite mer än ett år sen och jag älskar det! Bäddade rent igår med nytt o fint påslakan så det va såå underbart att krypa ner!


Nu är det min läsa-bok-kväll här (eller sjunga är det nu mer) Saga vill höra sånger ur barnkammarboken :)



Av Ida - 29 juni 2009 06:44

Inatt ha nog varit en rätt bra natt (tror) jag ha vart in till Alva o gett henne tutten 1 ggn. Men ist kom Saga till oss, treje natten i rad *gäsp* Sover som en kratta med henne tvärs över sängen. Hon har sina perioder o nu har hon sovit i sin säng hela nätterna bra länge.

Vaknade till hettan idag igen, nu börjar jag faktiskt bli rätt så mätt på detta. Visst 23-24 grader o sol, men kanske inte 30 varje dag?

Lär bli en innedag, vår allergi medicin är slut så jag får nog leva med rinniga ögon och nysningar idag. Dumt att vi inte köpte ny igår då vi ändå var i farten. Har aldrig känt av pollen såhär mycket som i år.


Ska ta och ta tag i dagen här då. Höres nå sen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards