Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Ida - 7 juli 2009 13:59

Här är det sjukis stuga för hela slanten. Alva sover för typ 3:e gången idag.

Saga tittar på Ronja och jag la in lite kort.

Bjussar på några :) (Johanna ha ju även lärt mej o lägga in korten så man kan skriva till så måste testa *hehe* )


Lillfisan tröttis,en vanlig syn med golv-mysan :)


Smiter när hon stulit syrrans pennor imorse *haha*



De 2 kusinerna som slåss och är bästisar om vartannat :)

Tyckte den här bilden från midsommar va så härlig.


Av Ida - 7 juli 2009 09:09

Ja, igår kväll kändes Alva varm o allmänt gnällig och inatt då jag var in en gång va hon brännhet :( Lillfisa. Så idag blir lugna puckar här hemma. Kanske få kaffe sällis av Jossan o pojkarna, få se. Det gör så mycket att få främmande en stund när man inte tar sej nånstanns. Kan bli långa rastlösa dagar annars..

Kan fortfarande bli paff när Alva kommer gående från ett annat rum eller så :) Tar ett tag innan man fattar det där att dem går :D Så häftigt!

Nu har jag en gnällis sjukis som hänger mej i brallerna här. Det blir mycket bära sånna här dagar, men va gör väl det när man älskar nån så det gör ont!


Hörs sen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards