Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Ida - 1 juli 2009 19:25

Åh jisess! Ibland blir Saga helt jäkla hysterisk vid läggning. Sånna dar då hon inte ens vilat 10 minuter i bilen eller i soffan oftast.. Vilket är idag.

Helt otroligt galen blir hon, allt är fel o hon kommer upp o bara gapar *suck*

Just nu är hon tokig för jag inte säger förlåt fast jag inte ha nått att säga förlåt för. Oj oj oj.. Värmen gör väl sitt också, jobbigt för alla. Vore inte fel med typ 10 grader svalare inne just nu. Är fortfarande 30 ute(!)


Ska se om den här hopplösingen somnar snart så ska jag svalka mej med en piggelin sen som väntar i frysen!


So long.

Av Ida - 1 juli 2009 07:44

Åh här hade vi tidig morron. Alva får väldigt soligt i sitt rum på mårnarna trots en mörkläggande rullgardin (den är nog för smal, måste köpa en bredare) Så klockan kvart i 5 typ började hon smågnälla och höll på till närmare 06 innan jag fick ge mej o ta upp henne. Kul o ta upp henne då när hon är skit trött och bara grinar.. Vilken härlig morron man ser framför sej. Men de ha gått hyffsat hittills annars skulle jag inte sitta här, då blir hon galen på mej, kommer o klättrar på mej och skriker *haha*


Stefan slutar 13 och då står väl storhandling på agendan *kuuul*

Åh va jag känner mej positiv idag *haha* En positiv sak är iaf. att jag satte ju ut babyskyddet på blocket igår, men i samma stund nästan fick jag mess att kanske Alex o Marcus är intresserade av det till deras knoddis som kommer i Oktober *härligt!* Säljer helt klart hellre till nån kändis.


Nä dax att kanske få på sej nå kläder själv oxå då och samla ihop kidsen här hemma å knata till dagis. Måste ju gå i tid så Saga hinner surra med Pia-grannen efter vägen, ni vet hon som sitter ute i solen med sin morronkopp :)

Må så gott.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards