Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Ida - 20 maj 2009 17:54

Hmm.. Det hammras och bankas utanför våra väggar här hemma mest hela dagarna nu. Det byts fasad på vårat radhus *suck* Jag är inte alls nått fan av detta (visst det blir fint, men var inte på nått vis skabbigt innan heller...)


Just nu målas det i stillan ro på framsidan i alla fall, men snickras på baksidan.  Så får man välja på snickare eller målare väljer jag helt klart målare! Speciellt när man har barn sovandes i vagnen ute. Tur man har barn som verkar sova sig genom det mesta iaf. :)


Nu ska jag glo runt lite här, se om jag kan lära mej nått nytt skoj i denna bloggvärld *hehe*

Av Ida - 20 maj 2009 12:38

Jahapp så har man fastnat i fällan ;)

Har tidigare tänk att jag inte ska skaffa en "vanlig" blogg, då jag skriver blogg på www.familjeliv.se  men nu blev jag sugen så- Här är jag :)

Följer ju nästan alla mina vänner i blogg så det är väl inte mer än rätt att ni kan följa mej med!


Har haft Johanna här på en morronfika idag. Före det var det utvecklingssamtal på dagis. Kul att höra att det går bra allting för Sagisen! Hon trivs som fisken i vattnet på dagis.

I September är det Alvas tur att börja(!) Hon som är min lilla bebis?! Hur gick det här till?




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards