Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Ida - 24 januari 2011 21:16

Älskar sista veckorna i månaden på jobbet, man ha klarat månadsmålet o ser bara hur mer o mer bonus klirrar in i kassan!   


Imorgon jobbar jag till 20- då blir det raka vägen till bion efter det! Blir mys, Jossan o jag och en tjejfilm! Tipp topp

På onsdag ska jag hämta tjejerna på dagis och torsdag morron ska jag o Sagan till tandläkarn innan jobb o dagis. Kommer gå galant som vanligt gissar jag! Hon är inte rädd för tandläkarn som sin mamma..

Så får hon säkert en ny tandborste och blir överlycklig också *hihi*


Lite bilder då i vanlig ordning

  

Duktiga tjejer hos frissan

  



Detta är en drink jag måste tipsa om- är ingen drink expert på någe vis, men denna mojito med skumpa va sjukt god!

  

Paula som körde i Fredags ser verkligen ut att föredra sin coola!   

  




Och till sist en bild på mina bästa som jag saknar som bara den just nu- mammahjärtat värker efter er!

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards