Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Ida - 5 juni 2010 21:15

Tänkte mest bjuda på bilder nu som utlovat. Från lite blandade tillfällen.

Det blev iaf en skön dag på norra för oss o grannarna! Super härligt, barnen lekte på toppen alla 4, så vi fikade o solade på en filt i gräset- i godan ro   

Efter det blev det en snabbis på Sibylla och sedan efterrätt hemma hos dem. Anki hade gjort en sjukt go cheesecake!

Senare ikväll grillade vi ihop och mös på i kvällssolen. Min andra hälft drog o fiska han- så jag kan lika gärna göra kväll snart känns de som..


  

Min hårding :)

  

Sagan på parken på kommunaldagen.

  

Alvan leker

  

Åka kana

  

Åka kana jag med :)

  

Hoho i tunneln!

  

Glasspaus! (hyffsat trött Saga! =)

  

Hugo & Felix- samma dag

  

Fina blomma o kort som ja fick av mamma o pappa på min födelsedag!

  

Alva kokar kaffe

  

Mina hjärtan en morron på väg till dagis!

  

Min älskling i solen idag!

Av Ida - 5 juni 2010 09:02

Tänk va en helg kan kännas sååå mycket mer uppskattad då man jobbar!

Idag ha vi inga planer, men än att vara ute o njuta av solen! Pratade med Anki om att packa ut oss på picknick nånstanns. Sen om det blir Stugan, norra berget, Bänkås, eller Ica Maxi- lekparken det får vi se   


Ha legat på latsidan (eller helt enkelt inte haft tid) med att lägga in nå bilder från varken telefon eller kameran på senaste tid. Men det kommer i helgen *lovar*


Ha en skön Lördag!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards