Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Ida - 25 maj 2010 19:50

Idag var andra dagen på Telia och det kändes lika bra som igår. Lite seg blir man dock av att sitta hela dagar o ta in massa information och huvudet går på högvarv! Blir väl annat sen då vi får börja testa sitta i svaret o så. Idag fick vi våra headset och sitta med o vara medlyssnare hos varsin anställd. Det va intressant! Det blir kul att kunna hjälpa människor, komma med lösningar och förstås sälja bra saker- så man sen får ännu gladare o nöjdare kunder!

Sedan fick vi höra att vi skulle jobba till 17:15 istället för 16:30, vilket förvärrade vår dagisplanering kraftigt! Med tanke på att dem stänger halv 6 skulle det vara omöjligt för mej att hinna i tid. Stefan jobbar ju än han så han kunde inte heller.

Då är det guld värt att ha härliga vänner och goa grannar! Anki var så gullig o hämtade inte bara My utan även Saga och Alva på dagis, så fick tjejerna vara med dem i eftermiddag tills jag kom hem! *guld värt* Det får vi ge igen för!


Lite stressad känner jag mej inför att fylla år i veckan oxå. Måste hinna handla imorgon och städa med. Bästaste mamman ska iaf. baka min tårta, vilket underlättar massvis i tidsplaneringen! Nu behöver det inte vara allt hembakat o ett skinande hem, ingen förväntar sej kanske det- men jag vill ju ha det så    


Nu ska jag slänga mej på soffan tror jag, eller kanske baka nått mer? *hihi*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards