Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Ida - 11 mars 2010 19:28

Hade visst inte tänk mej att det skulle bli töväder såhär nästan från ena dan till andra. Nu hade barnen bra utekläder ändå, men Alva hade inga stövlar, utan "bara" vinterstövlarna och nu är det jäkligt slaskigt o blött på dagisgården!

Va så kul o hämta dem idag för de va ute, hela dagiset hade grillat korv o ätit till lunch *mys* som en avslutning på "Sportlovsveckan", dem ha haft olika uteaktiviteter hela veckan, som rally, disco med popcorn och massa annat   

Måste fara på Skopunkten och köpa fodrade stövlar till dem, där är dem ju toppen på skor tycker ja, BRA priser å! Skulle haft mej ett par gummistövlar jag med ha jag insett.


Så underbart att asfalten är framme nästan helt här på våra gångvägar! Underlättar mina dagliga promenader till och från dagis.


Är det vår nu tro?

  

Av Ida - 11 mars 2010 10:59

Har vart iväg på morronträning idag med! Det kan inte sägas för många gånger hur jäkla underbart skönt det är! Hem o duscha, äta lunch och nu snart hämta sessorna på dagis. Vi får fika främmande av Erika Wera och Dante sen. Alltid trevligt med sällis osså går eftermiddag lite fortare.

Sen är det städning för hela slanten som gäller resten av dan. Eller vi skulle behöva handla lite smågrejer till tårtorna osv. oxå. Osså en present till Sagas första kompis Amilia som vi är bjudna på kalas hos på Söndag!


Nu ska jag ta o packa ihop mej å gå snart.


Tjing!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards