Direktlänk till inlägg 2 augusti 2009

Morrn morrn!

Av Ida - 2 augusti 2009 08:41

Vi hade en trevlig eftermiddag och kväll igår! Mamma blev jätteglad över den stora ljuslyktan som ska hänga på medföljande ställning på väggen! Skulle faktiskt velat ha en själv jag å *hehe*

Satt och surrade med kusin Carro och vi kom (som vanligt) fram till att det är sjukt att man aldrig kan styra upp o ses nån gång! (nån gång då det inte är begravning eller nån "släkt-fest")  Jag som ha hur mycket tid som helst även. Så nu ha vi bestämt att vi 4 ska käka en middag tillsammans nånting utan alla våra barn och att vi ska fara upp till dem i Ede och hälsa på nått. De och alla djuren, Saga kommer älska det :)

Jag har jättemånga kusiner, över 20 st. men man känner ju såklart vilka man ha nått gemensamt med och vill umgås med.


Idag är det Hej-söndags-ångest-slut-på-semester-dag! Stefan börjar jobba imorrn och jag o girlsen blir hemma själva igen *trist*

Idag kanske vi far ut till Jonny och Tess i deras stuga *Mys*


Lägger in nå bilder från igår, kommer kanske fler då mamma lagt in och skickat mej sina. Som vanligt är jag bakom kameran o sällan med på nått..



Fina tjejer redo för fest!



Kusinerna piff & puff leker ute



Alvisen på prommis med pappa



Kussarna hjälper mormor/farmor öppna paket



Sen måste man mummsa lite popcorn!



Alvan oxå :) Min bror kom också med på bild!



Gotti gotta! :P



 
 
Carro kusin

Carro kusin

2 augusti 2009 17:28

HEJ IDA!!
Vilken fin hemsida du har! ...eller blogg.
Ja, det var verkligen kul att surra med dig igår. Som du själv skrev, det är alldeles F Ö R sällan!!
Jag ser verkligen fram emot en middag med bara oss 4. Du hade ju en duktig kock!! *bling
Hahaha!! Vi får se vem av oss som hinner bjuda först! MEN DU!! Det blir jag N U!!! Sista helgen i Augusti. 29/8 så har vi kräftskiva! Kom då! Alla tar med egna kräftor och dryck, tillbehören bjuder vi på.
Vill ni sova över så fixar vi det!!
KRAAM!!!

http://carolinehulinder.blogg.se

 
Ingen bild

mamma

2 augusti 2009 21:13

Gör det !!! Vi har flickorna... :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 12 december 2012 19:15

Lååångt mellan gångerna här. Vet liksom inte vartiden tar vägen.. Jobba, hämta barn, middag och natti natti. Helgerna springer ju förbi och just nu är tillvaron kanske lite extra mycket indelat i veckor för vår tid här- Vi väntar nämligen tillöknin...

Av Ida - 29 september 2012 19:30

Mina vänner- Lovade er ju fler bilder från bröllopet. Här kommer några              Finaste underbara ungar!          Alla bröder :)     Underbara familj!         Min galet snygga "Dressman" man                  Mi...

Av Ida - 22 juli 2012 14:02

Så var man då fru Hulinder   Det är svårt att beskriva den där Lördagen i ord. En av de lyckligaste dagarna i vårt liv, helt klart! Fjärilarna som infann sig i magen ska man inte tala om, när kyrkklockorna ringde innan dörrarna skulle öppnas i kyrkan...

Av Ida - 13 juni 2012 22:09

Insåg precis att jag inte bjudit er på min galna möhippa som mina underbara vänner bjöd mig på den 5 Maj! Jag misstänkte ingenting just den här morgonen, men jag hade ju fått ett brev på posten ett par veckor innan att det var dax att packa väskan-...

Av Ida - 13 maj 2012 17:02

Våra fina sessor har fyllt år! Vi, hela familjen fyller år inom loppet av 2 månader (!) Det är galet! Tänkte bjuppa på lite bilder på de finaste jag har        Sagas dag 22 April!       Såhär glad blir man när man ääntligen får Trassel-...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Skoj att veta, du som tittar in- känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards